wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty
Producenci
Kontakt
  • CALMAonline
    ul. Ptasia 2B
    65-520 Zielona Góra
    NIP: 973-028-24-64
  • E-mail:sklep@calmaonline.pl
  • Telefon693066463
  • Godziny działania sklepuZamówienia online przyjmujemy 24h / 7 dni w tygodniu :)

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

1. Przesyłkę należy obejrzeć przy kurierze czy nie nosi śladów otwarcia lub uszkodzeń zewnętrznych.
2. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu należy spisać "protokół szkody" w obecności kuriera. Jest on podstawą do składania późniejszych reklamacji u przewoźnika.
3. Jeżeli towar ma jakiekolwiek wady fabryczne, należy nas o tym powiadomić w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.Wadliwy towar należy do nas odesłać. Przesyłka musi być zabezpieczona w sposób gwarantujący bezpieczeństwo towaru w czasie transportu. Po otrzymaniu przesyłki firma Calma zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad lub zwrotu poniesionych kosztów przelewem na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: Pisemnie na adres: Hurtownia Calma ul. Ptasia 2B, 65-520 Zielona Gora; W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@calmaonline.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
2 żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującą ustawą o transakcjach zawieranych na odległość kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania bez podania przyczyny.

Pod warunkiem aby towar:
- nie był używany
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu