wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty
Producenci
Kontakt
  • CALMAonline
    ul. Ptasia 2B
    65-520 Zielona Góra
    NIP: 973-028-24-64
  • E-mail:sklep@calmaonline.pl
  • Telefon693066463
  • Godziny działania sklepuZamówienia online przyjmujemy 24h / 7 dni w tygodniu :)

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

1. Przesyłkę należy obejrzeć przy kurierze czy nie nosi śladów otwarcia lub uszkodzeń zewnętrznych.
2. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu należy spisać "protokół szkody" w obecności kuriera. Jest on podstawą do składania późniejszych reklamacji u przewoźnika.
3. Jeżeli towar ma jakiekolwiek wady fabryczne, należy nas o tym powiadomić w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.Wadliwy towar należy do nas odesłać lub skontaktować się z nami w celu odbioru przesyłki od klienta przez naszą firmę kurierską. Przesyłka musi być zabezpieczona w sposób gwarantujący bezpieczeństwo towaru w czasie transportu. Po otrzymaniu przesyłki firma Calma zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad lub zwrotu poniesionych kosztów przelewem na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych.

 

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującą ustawą o transakcjach zawieranych na odległość kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania bez podania przyczyny.

Pod warunkiem aby towar:
- nie był używany
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu