REKLAMACJE
1. Przesyłkę należy obejrzeć przy kurierze czy nie nosi śladów otwarcia lub uszkodzeń zewnętrznych.
2. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu należy spisać "protokół szkody" w obecności kuriera. Jest on podstawą do składania późniejszych reklamacji u przewoźnika.
3. Jeżeli towar ma jakiekolwiek wady fabryczne, należy nas o tym powiadomić w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.Wadliwy towar należy do nas odesłać lub skontaktować się z nami w celu odbioru przesyłki od klienta przez naszą firmę kurierską. Przesyłka musi być zabezpieczona w sposób gwarantujący bezpieczeństwo towaru w czasie transportu. Po otrzymaniu przesyłki firma Calma zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad lub zwrotu poniesionych kosztów przelewem na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych.
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującą ustawą o transakcjach zawieranych na odległość kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania bez podania przyczyny.
Pod warunkiem aby towar:
- nie był używany
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony.