Właścicielem sklepu internetowego calmaonline.pl jest firma:
Calma Anna Śpiewak
ul. Ptasia 2b
65-392 Zielona Góra
NIP 9730282464
Regon 363306611
REGULAMIN ZAKUPÓW
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu i obowiązek zapłaty. 2. Zamówienia można składać 24h / dobę 3. Wszystkie ceny są obowiązujące w chwili złożenia zamówienia i zawierają podatek VAT 4. Po zakupie należy wybrać formę płatności i podać adres do wysyłki i AKTUALNY nr tel, który jest niezbędny dla kuriera. 5. Jeśli wybierasz zapłatę "Przelewy24" wysyłkę realizujemy w kolejnym dniu roboczym. 6. Do każdego zakupu standardowo dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. 7. Jeśli mamy wystawić Fakturę VAT należy nas o tym poinformować niezwłocznie po zakupie i podać niezbędne dane firmy wraz z nr NIP.
KUPONY RABATOWE
1. Kupony rabatowe należy aktywować po zakończeniu zakupów i przejściu do karty "KASA" 2. Rabat liczony jest od wartości katalogowej brutto ( rabat procentowy lub kwotowy ). 3. Kupony rabatowe przyznawane są dla stałych Klientów lub przyznawane są indywidualnie po wcześniejszym ustaleniu ze sprzedającym ( drogą telefoniczną lub mailową ).
Płatność za zakupy możliwa jest poprzez portal PRZELEWY24 lub tradycyjnym przelewem bankowym
WYSYŁKA I ZWROTY
1. Paczki wysyłane są w dni robocze za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej
2. Koszt przesyłki pokrywa kupujący lub sprzedający - szczegóły podane są w opisie danego przedmiotu
3. Odmowa przyjęcia przesyłki zamówionej w opcji "płatność przy odbiorze"" wiąże się z obowiązkiem pokrycia kosztów dostawy i zwrotu.
4. Zgodnie z obowiązującą ustawą o transakcjach zawieranych na odległość kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania bez podania przyczyny.
Pod warunkiem aby towar: - nie był używany - nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał - nie został w inny sposób zniszczony.
Zwroty prosimy odsyłać wraz z paragonem lub F-VAT na adres firmy
Calma Anna Śpiewak ul. Ptasia 2b 65-392 Zielona Góra
REKLAMACJE
1. Przesyłkę należy obejrzeć przy kurierze czy nie nosi śladów otwarcia lub uszkodzeń zewnętrznych. 2. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu należy spisać "protokół szkody" w obecności kuriera. Jest on podstawą do składania późniejszych reklamacji u przewoźnika. 3. Jeżeli towar ma jakiekolwiek wady fabryczne, należy nas o tym powiadomić w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.Wadliwy towar należy do nas odesłać lub skontaktować się z nami w celu odbioru przesyłki od klienta przez naszą firmę kurierską. Przesyłka musi być zabezpieczona w sposób gwarantujący bezpieczeństwo towaru w czasie transportu. Po otrzymaniu przesyłki firma Calma zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad lub zwrotu poniesionych kosztów przelewem na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Firma CALMA nie udostępniała i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia lub wycofania produktów ze sprzedaży. 2. W kwestiach spornych nie ujętych w regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego. 3. Wszystkie grafiki i znaki towarowe należą do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.